УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ
 
Изложените настоящи Условия за доставка уреждат доставката от наша страна на стоки и артикули изложени на страниците на нашия Уеб Сайт. Моля внимателно да прочетете и да се запознаете с нашите условия за поръчка и доставка, тъй като при всяка покупка от ваша страна,ще трябва да отбележите, че сте запознати и приемате нашите условия за доставка. В противен случай вашата поръчка няма да бъде финализирана.      
I.              Доставка
За поръчки на стойност над 150.00 лв. не се таксува доставка, а за поръчки до 150.00 лв. се заплаща доставка от 4.80 лв. до офис на Еконт. За поръчки над 150лв., доставката е безплатна до адрес.Таксуването на доставката не е обвързано с населеното място, до което се доставя.
II.             Срок на доставка
Обикновена доставка - в срок до 2- 3 работни дни от момента на потвърждаването на поръчката от наш консултант по имейл или телефон - за налични артикули на склад.
В изключително лоши атмосферни условия или поради извънредни ситуации, свързани с логистиката, срокът може да бъде удължен.
III. Условия за връщане на закупената стока
Вие имате право да върнете закупената стока до 14 календарни дни от датата на доставка. Молим Ви продуктите да бъдат разопаковани и мерени внимателно, тъй като, ако желаете да върнете продуктите те трябва да бъдат със запазен търговски вид /задължително със запазена етикеция и кутии, да не са носени, прани или гладени/. Разходите по връщане на стока са за сметка на клиента.
В случай на проявено желание за връщане на закупена стока, молим да се свържете с наш представител на телефони: 0897564290 или 0899106999 за уточнение на последващите процедури.
ПЛАЩАНЕ
Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по два отделни или в комбинация един с друг начина, като независимо от избрания начин на плащане, сумата за заплащане е една и съща и не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.
•    С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката.
•    С кредитна или дебитна карта.
За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в електронния магазин към момента на поръчката. Цената на всяка стока може да се променя динамично. 
Замяна за друг размер или за друг продукт
В случай, че желае да замени размера на поръчана и получена стока или желае друг продукт, клиентът има възможност да замени закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ. Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Върнатата стока трябва да е с етикети, в добър търговски вид, да не е носена, прана, гладена, скъсана, да е чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим). Към пратката трябва да бъдат приложени: стокова разписка и формуляр за връщане, рекламации, и замяна. В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът заплаща куриерската услуга към FASHIONMODA.BG
Клиентът има право да замени закупена стока с избран продукт/и от магазина, като във формуляра в трябва да отбележи желания от него продукт/и. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, FASHIONMODA.BG приспада първоначално заплатената от клиента сума за продукт/и и информира клиента за размера на крайното доплащане.
 
МОЛЯ, НЕ ПРАВЕТЕ НОВА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА!
 
Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл или на телефони: 0897564290 / 0899106999
Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена! 
Отказ от поръчка
Клиентите на онлайн магазин FASHIONMODA.BG могат в 14-дневен срок от датата на получаване да върнат закупена стока. Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Върнатата стока трябва да е с ненарушен търговски вид, неизползвана (стоката не е носена, прана, гладена, скъсана), чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим), с етикети. Към пратката трябва да бъдат приложени: стокова разписка и формуляр за връщане, рекламации, и замяна. Стойността на върнатата стока се възстановява по реда на разпоредбите на чл.54 и следващите от ЗЗП.
 
Рекламации
Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на стоката, изпратена грешна стока, различна от поръчаната. Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случаите на рекламация Продавачът поема за негова сметка стойността на куриерските услуги. Моля преди да изпратите пратка към нас се свързвайте с наш оператор, за да уточните начинът на връщане в случай на рекламация. Рекламации се приемат по реда описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.
 Всички върнати стоки към FASHIONMODA.BG трябва да бъдат обезопасени от повреждане по време на транспорта и изпратени на адрес:
 
·        Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.
·        Връщането на пратки към нас можете да направите с куриерска фирма по ваш избор, с изключение на Български пощи.Приемаме пратки само и единствено изпратени с куриер. 
·        След приемане на върната стока ще получите имейл информиращ, че сме получили пратката и ще върнем дължимите суми в срок от 14 дни.
·        Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Старателно опаковайте пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.